Právník – Administrátor veřejných zakázek
20. září 2024
Česká republika – Kancelář prezidenta republiky, se sídlem Hrad I. nádvoří č. p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1, přijme zaměstnance/zaměstnankyni do pracovního poměru na pozici právník/administrátor veřejných zakázek do Odboru právního.
Požadujeme zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek, trestní bezúhonnost a spolehlivost, vzdělání v oboru právo není podmínkou.
Pracovní náplň
- příprava a zajištění administrace veřejných zakázek (VZMR, nadlimitní, podlimitní) a veřejných soutěží
- příprava a kontrola smluv
- právní podpora zaměstnavatele a jeho příspěvkových organizací v souvislosti s administrací veřejných zakázek
- tvorba a připomínkování interních předpisů týkajících se agendy veřejných zakázek
- spolupráce s advokátními kancelářemi při řešení soudních sporů
- právní výklady a stanoviska apod. v oblasti zadávání veřejných zakázek
Nabízíme
- práci ve významné stabilní organizaci s jedinečnou atmosférou a výjimečnými pracovními úkoly
- pracoviště v prostorách Pražského hradu
- zajímavou týmovou práci v přátelském prostředí
- platové zařazení v souladu s Platovým řádem Kanceláře prezidenta republiky
- 5 týdnů dovolené
- možnost částečné práce z domova
- plný úvazek na dobu určitou 1 rok, možnost i zkráceného úvazku. Poté hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
- pružnou pracovní dobu, vysokou možnost seberealizace a osobnostního rozvoje
- široké spektrum benefitů (příspěvek na stravování, 4 sick days, volné vstupy do areálu Pražského hradu pro Vás, rodinné příslušníky i Vaše přátele, školení, jazykové vzdělávání a společné teambuildingové akce)
- nástup možný ihned či po dohodě
Požadujeme
- zkušenosti s administrací veřejných zakázek, VŠ vzdělání v oboru právo není podmínkou
- znalost práce na PC (MS Word, Excel, ASPI, popř. Beck, TED, VVZ, znalost profilu zadavatele – NEN výhodou)
- odpovídající znalost občanského, obchodního a správního práva a zákona o zadávání veřejných zakázek
- odpovědnost a důslednost
- časovou flexibilitu
- spolehlivost, vysoké pracovní nasazení
- aktivní přístup a ochotu učit se novému
- schopnost týmové práce
Kontakt: Odbor řízení lidských zdrojů
tel.: 224 373 515
e-mail.cz: zc.darh@areirak
Nabídky doložené průvodním dopisem a strukturovaným životopisem, prosím, zasílejte, do 31.10.2024 na e-mailovou adresu Odboru řízení lidských zdrojů Kanceláře prezidenta republiky: zc.darh@areirak
Kancelář prezidenta republiky si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte Kanceláři prezidenta republiky, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.