Právník – Administrátor veřejných zakázek

20. září 2024

Česká republika – Kancelář prezidenta republiky, se sídlem Hrad I. nádvoří č. p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1, přijme zaměstnance/zaměstnankyni do pracovního poměru na pozici právník/administrátor veřejných zakázek do Odboru právního.

Požadujeme zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek, trestní bezúhonnost a spolehlivost, vzdělání v oboru právo není podmínkou.

Pracovní náplň

  • příprava a zajištění administrace veřejných zakázek (VZMR, nadlimitní, podlimitní) a veřejných soutěží
  • příprava a kontrola smluv
  • právní podpora zaměstnavatele a jeho příspěvkových organizací v souvislosti s administrací veřejných zakázek
  • tvorba a připomínkování interních předpisů týkajících se agendy veřejných zakázek
  • spolupráce s advokátními kancelářemi při řešení soudních sporů
  • právní výklady a stanoviska apod. v oblasti zadávání veřejných zakázek

Nabízíme

  • práci ve významné stabilní organizaci s jedinečnou atmosférou a výjimečnými pracovními úkoly
  • pracoviště v prostorách Pražského hradu
  • zajímavou týmovou práci v přátelském prostředí
  • platové zařazení v souladu s Platovým řádem Kanceláře prezidenta republiky
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost částečné práce z domova
  • plný úvazek na dobu určitou 1 rok, možnost i zkráceného úvazku. Poté hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • pružnou pracovní dobu, vysokou možnost seberealizace a osobnostního rozvoje
  • široké spektrum benefitů (příspěvek na stravování, 4 sick days, volné vstupy do areálu Pražského hradu pro Vás, rodinné příslušníky i Vaše přátele, školení, jazykové vzdělávání a společné teambuildingové akce)
  • nástup možný ihned či po dohodě

Požadujeme

  • zkušenosti s administrací veřejných zakázek, VŠ vzdělání v oboru právo není podmínkou
  • znalost práce na PC (MS Word, Excel, ASPI, popř. Beck, TED, VVZ, znalost profilu zadavatele – NEN výhodou)
  • odpovídající znalost občanského, obchodního a správního práva a zákona o zadávání veřejných zakázek
  • odpovědnost a důslednost
  • časovou flexibilitu
  • spolehlivost, vysoké pracovní nasazení
  • aktivní přístup a ochotu učit se novému
  • schopnost týmové práce

Kontakt: Odbor řízení lidských zdrojů
tel.: 224 373 515
e-mail.cz: zc.darh@areirak

Nabídky doložené průvodním dopisem a strukturovaným životopisem, prosím, zasílejte, do 31.10.2024 na e-mailovou adresu Odboru řízení lidských zdrojů Kanceláře prezidenta republiky: zc.darh@areirak

Kancelář prezidenta republiky si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.

Zasláním svého životopisu dáváte Kanceláři prezidenta republiky, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.