Systémový administrátor/ka IT

7. června 2024

Česká republika – Kancelář prezidenta republiky, se sídlem Hrad I. nádvoří č. p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1, přijme zaměstnance/zaměstnankyni do pracovního poměru na pozici Systémový administrátor IT do Oddělení IT provozu, Odboru informačních technologií KPR ČR.

Pracovní náplň: 

  • poskytování IT technické podpory a servisu.
  • instalace, konfigurace a servis kancelářského hardware/software
  • řešení technických problémů a poskytování IT podpory na dálku i osobně.
  • spolupráce s ostatními členy týmu při řešení komplexních IT problémů.
  • dokumentace prováděných činností a údržba záznamů.

Co bys měl/a mít a už znát:

  • zákaznicky orientovaný a zodpovědný přístup k IT projektům, úkolům a termínům vyhotovení
  • dobré komunikační schopnost, zodpovědnost, samostatnost a pečlivost
  • dobrou znalost OS Microsoft
  • obecnou znalost HW a SW (PC, NTB, tiskárny …)
  • základní znalost serverových OS Microsoft Windows Server
  • dobrá znalost Microsoft Office, a to i na technické úrovni (M365 jeho správou – SCCM převádíme do MS Intune)
  • základní znalost počítačových sítí, WIFI
  • schopnost týmové práce v kolektivu
  • znalost Microsoft 365 administrace (MDT images, PXE)
  • obecná znalost MacOS systémů
  • ŘP skupiny B – aktivní řidič

Výhodou je:

  • schopnost řídit tým, určovat priority, tvořit procesy, hledat řešení

Nabízíme: 

  • práci ve významné stabilní organizaci s jedinečnou atmosférou a výjimečnými pracovními úkoly  
  • pracoviště v prostorách Pražského hradu 
  • zajímavou týmovou práci v přátelském prostředí  
  • platové zařazení v souladu s Platovým řádem Kanceláře prezidenta republiky  
  • 5 týdnů dovolené 
  • možnost částečné práce z domova 
  • pracovní poměr na dobu určitou v prvním roce, následně se změnou na dobu neurčitou
  • vysokou možnost seberealizace a osobnostního rozvoje 
  • široké spektrum benefitů (příspěvek na stravování, volnočasové poukázky, 4 dny indispozičního volna, volné vstupy do areálu Pražského hradu na kulturní akce, odborná školení, společné teambuildingové akce, k dispozici mobilní telefon, notebook aj.) 
  • eventuální možnost ubytování  
  • předpokládaný nástup 1. července 2024 či podle dohody 

Informace:

  • je potřeba získat bezpečnostní prověrku – stupeň D; prověrka není nutná při nástupu, ale je potřeba ji podstoupit v co nejkratším možném termínu po nástupu

Kontakt: Odbor řízení lidských zdrojů 
tel.: 224 373 515 
e-mail.cz: zc.darh@areirak

Nabídky doložené motivačním dopisem a strukturovaným životopisem, prosím, zasílejte do 31.05.2024 na e-mailovou adresu Odboru řízení lidských zdrojů Kanceláře prezidenta republiky: zc.darh@areirak

Kancelář prezidenta republiky si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.  

Zasláním svého životopisu dáváte Kanceláři prezidenta republiky, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.  
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.