Systémový administrátor/ka IT
2. května 2024
Česká republika – Kancelář prezidenta republiky, se sídlem Hrad I. nádvoří č. p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1, přijme zaměstnance/zaměstnankyni do pracovního poměru na pozici Systémový administrátor IT do Oddělení IT provozu, Odboru informačních technologií KPR ČR.
Pracovní náplň:
- poskytování IT technické podpory a servisu.
- instalace, konfigurace a servis kancelářského hardware/software
- řešení technických problémů a poskytování IT podpory na dálku i osobně.
- spolupráce s ostatními členy týmu při řešení komplexních IT problémů.
- dokumentace prováděných činností a údržba záznamů.
Co bys měl/a mít a už znát:
- zákaznicky orientovaný a zodpovědný přístup k IT projektům, úkolům a termínům vyhotovení
- dobré komunikační schopnost, zodpovědnost, samostatnost a pečlivost
- dobrou znalost OS Microsoft
- obecnou znalost HW a SW (PC, NTB, tiskárny …)
- základní znalost serverových OS Microsoft Windows Server
- dobrá znalost Microsoft Office, a to i na technické úrovni (M365 jeho správou – SCCM převádíme do MS Intune)
- základní znalost počítačových sítí, WIFI
- schopnost týmové práce v kolektivu
- znalost Microsoft 365 administrace (MDT images, PXE)
- obecná znalost MacOS systémů
- ŘP skupiny B – aktivní řidič
Výhodou je:
- schopnost řídit tým, určovat priority, tvořit procesy, hledat řešení
Nabízíme:
- práci ve významné stabilní organizaci s jedinečnou atmosférou a výjimečnými pracovními úkoly
- pracoviště v prostorách Pražského hradu
- zajímavou týmovou práci v přátelském prostředí
- platové zařazení v souladu s Platovým řádem Kanceláře prezidenta republiky
- 5 týdnů dovolené
- možnost částečné práce z domova
- pracovní poměr na dobu určitou v prvním roce, následně se změnou na dobu neurčitou
- vysokou možnost seberealizace a osobnostního rozvoje
- široké spektrum benefitů (příspěvek na stravování, volnočasové poukázky, 4 dny indispozičního volna, volné vstupy do areálu Pražského hradu na kulturní akce, odborná školení, společné teambuildingové akce, k dispozici mobilní telefon, notebook aj.)
- eventuální možnost ubytování
- předpokládaný nástup 1. července 2024 či podle dohody
Kontakt: Odbor řízení lidských zdrojů
tel.: 224 373 515
e-mail.cz: zc.darh@areirak
Nabídky doložené motivačním dopisem a strukturovaným životopisem, prosím, zasílejte do 31.05.2024 na e-mailovou adresu Odboru řízení lidských zdrojů Kanceláře prezidenta republiky: zc.darh@areirak
Kancelář prezidenta republiky si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte Kanceláři prezidenta republiky, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.